utorok 28. februára 2017

13. Swieta na okraglo - Február 2017

Vitajte pri čítaní môjho príspevku, 

v mesiaci február bola vyhlásená nová výzva na blogu Swieta na okraglo 
(tvoríme vianočné pohľadnice počas celého roka, každý mesiac podľa nejakých podmienok).

Vo februári sú podmienky dve: vianočný stromček (jedlička) a stará knižka. 

Moja interpretácia:

Ako prvá vznikla pohľadnica s čiernym nápisom a čiernymi hviezdičkami (ale prišla mi trošku morbídna), 
preto som neskôr vytvorila aj hnedú variantu...

Hviezdičky sú potreté glossy accentom a posypané glitrom v zlatej farbe.

Druhá verzia



Ktorá verzia sa páči viac vám? Ďakujem za komentár...

L.

8 komentárov:

  1. Piękne obie wersje :-D Gwiazdki na pisanym tle interesująco wyglądają :-DDD

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Super karteczki. Pomysł z tagami świetny! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Kartki z tagami mi nie wychodzą a bardzo lubię takie połączenie. Obie wersje są urocze.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Piękne, bardzo nastrojowe kartki :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Śliczne! gwiazdki dodają uroku :) pięknie użyłaś książkowej strony!

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Obie wersje mi się podobają :) Super czcionka na starej kartce:)

    OdpovedaťOdstrániť